Met dit geld betalen we de kosten van het vervoer van de burgemeester en de wethouders (het college B&W). Het gaat om de kosten voor de chauffeurs, en vervangend vervoer (zoals taxi en de trein) en parkeerkosten. |
---|
bedragen x € 1 miljoen | ||||||||||||||
realisatie | begroting | |||||||||||||
kostensoort | lasten 2022 | baten 2022 | lasten 2023 | baten 2023 | lasten 2024 | baten 2024 | lasten 2025 | baten 2025 | lasten 2026 | baten 2026 | lasten 2027 | baten 2027 | lasten 2028 | baten 2028 |
inkoop | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | |||||||
doorbelasting | 0,0 | |||||||||||||
overig | 0,1 | |||||||||||||
afschrijving | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |||||||
totaal | 0,1 | 0,0 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,0 | 0,1 | 0,0 | 0,1 | 0,0 | 0,1 | 0,0 | 0,1 | 0,0 |
Is deze activiteit door ons beïnvloedbaar en zo ja, in welke mate?
Deze activiteit is: | 1% tot 25% beïnvloedbaar | ||
De kosten voor brandstof, parkeren en vervangend vervoer zijn zeer beperkt beïnvloedbaar. Bijvoorbeeld door andere keuzes te maken over wanneer een dienstauto of trein wordt gebruikt. De kosten voor de afschrijving van de dienstauto's zijn niet beïnvloedbaar. De kosten die we in het verleden gemaakt hebben voor het kopen van de auto's betalen we nu in delen terug. |
Maatschappelijke gevolgen
Als we minder geld besteden aan de vervoerkosten van het college B&W heeft dit geen direct maatschappelijk gevolg. |
---|
Wat zijn de externe factoren (risico’s) die de activiteit kunnen beïnvloeden?
Als gevolg van meer overleggen buiten Almere van het college B&W bestaat de kans dat er meer gebruik gemaakt wordt of dat er meer vervangend vervoer nodig is. We moeten dan meer kosten maken. |
---|