Dienstverlening en samenwerking met de stad

Bestuur

Met dit geld betalen we de kosten van het vervoer van de burgemeester en de wethouders (het college B&W). Het gaat om de kosten voor de chauffeurs, en vervangend vervoer (zoals taxi en de trein) en parkeerkosten.

bedragen x € 1 miljoen

realisatie

begroting

kostensoort

lasten 2022

baten 2022

lasten 2023

baten 2023

lasten 2024

baten 2024

lasten 2025

baten 2025

lasten 2026

baten 2026

lasten 2027

baten 2027

lasten 2028

baten 2028

inkoop

0,1

0,1

0,1

0,1

0,1

0,1

0,1

doorbelasting

0,0

overig

0,1

afschrijving

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

totaal

0,1

0,0

0,1

0,1

0,1

0,0

0,1

0,0

0,1

0,0

0,1

0,0

0,1

0,0

Is deze activiteit door ons beïnvloedbaar en zo ja, in welke mate?

Deze activiteit is:

1% tot 25% beïnvloedbaar

De kosten voor brandstof, parkeren en vervangend vervoer zijn zeer beperkt beïnvloedbaar. Bijvoorbeeld door andere keuzes te maken over wanneer een dienstauto of trein wordt gebruikt.

De kosten voor de afschrijving van de dienstauto's zijn niet beïnvloedbaar. De kosten die we in het verleden gemaakt hebben voor het kopen van de auto's betalen we nu in delen terug.

Maatschappelijke gevolgen

Als we minder geld besteden aan de vervoerkosten van het college B&W heeft dit geen direct maatschappelijk gevolg.

Wat zijn de externe factoren (risico’s) die de activiteit kunnen beïnvloeden?

Als gevolg van meer overleggen buiten Almere van het college B&W bestaat de kans dat er meer gebruik gemaakt wordt of dat er meer vervangend vervoer nodig is. We moeten dan meer kosten maken.

Deze pagina is gebouwd op 10/21/2024 12:04:47 met de export van 10/21/2024 11:37:51